راز 100 ساله ها

راز زندگی سالم وطولانی 100 تا 120 ساله
جمع آوری و راهنمای مجموعۀای 1 تا 100 و بیشتر بهترین کتابها و غذاهای سالم، طبیعی، بهداشتئ، محصولات، خدمات، ویدئوها، کلاسهای آموزشئ، اطلاعات و غیره در رابطه با سلامتی، عمر طولانی سالم تا 100 صد سالگی و بیشتر با امید به خدا
( با امکانات ارائه رایگان یا فروش برای همه دوستداران و دانش آموزان )

غذاهای سالم طبیعی و فواید آنها
گیاه خواری و فواید آن
خام گیاه خواری و اثرات آن بر سلامتی

هشت راهکار علمی که می تواند شما را جوان نگه دارد Daily Fitness
هفده عادت روزانه که باعث پیری زودرس می شود Daily Fitness
انتقال اطلاعات از مغز به ربات ـ زندگی ابدی Arantik یه سوالی که ذهن منو خیلی زیاد مشغول می‌کنه اینه که آینده‌ی انسان چی میشه؟ یعنی توی قرن‌ها و هزاره‌های بعدی، ما کجاییم؟ نابود شدیم یا هنوز هستیم؟ اگه هستیم، چه‌جوری هستیم؟! توی این ویدیو درباره‌ی یکی از نظریاتی صحبت کردم که از نظر میچیو کاکو می‌تونه به خوبی آینده رو ترسیم کنه. مقیاس کارداشف، تمدن‌ها رو بر اساس نوع و مقدار انرژی‌ای که مصرف می‌کنن دسته‌بندی می‌کنه.
This image has an empty alt attribute; its file name is p086kpvp.jpg
BBC Documentary How to Live to a Hundred BBC Health Documentary
سن تندرستى و راز جوان ماندن BBC Persian
در این برنامه ۳۷ درجه، شما را با مفهوم جدیدی به نام “سن تندرستی” آشنا می‌کنیم و نشان می‌دهیم که چطور می‌توان زمان را به عقب برگرداند و جوانتر شد. در مورد تاثیر باورنکردنی ورزش در سلامت میانسالان و سالمندان صحبت می‌کنیم، از شیوه جدید مداوای بیماران براساس ساعت داخلی بدن می‌گوییم که می‌تواند عوارض جانبی دارو را به شدت کاهش دهد. در بخش “باورها” به این سوال پاسخ می‌دهیم که آیا عرق کردن باعث دفع سموم از بدن می‌شود؟ و بالاخره در بخش درگوشی‌ها به این سوال جواب می‌دهیم که عملکرد یا تمایل جنسی طبیعی و نرمال یعنی چه؟
پرگار: طول عمر بیشتر + BBC Persian + کسانی که همین امروز متولد می شوند به طور میانگین بیش از صد سال عمر خواهند کرد. اما این طول عمر در قیاس با امکانی که علم ژنتیک فراهم خواهد آورد چندان زیاد نیست. چنین وضعیتی تا چه حد خواستنی است؟
راز طول عمر سالم چیست؟
– BBC News فارسیhttps://www.bbc.com › persian › scie…
اینکه تغذیه در سلامت تاثیر دارد باوری بسیار قدیمی است و مانند بسیاری رشته‌های علمی، اولین گزارش‌های تفصیلی آن از یونان باستان بجا مانده است.
بقراط از اولین پزشکانی است که بیماری را امری طبیعی نه فوق طبیعی دانست. مشاهدات او نشان می‌داد بسیاری ازبیماری‌ها به پرخوری مربوطند و یونانیان چاق بیشتر از یونانیان لاغر در سنین جوانی می‌مردند. این نکته آن زمان هم آشکار بود و بر کاغذ پاپیروس آن را نوشته بودند. این ایده‌ها، از این کانون علم به جاهای دیگر گسترش یافت و طی قرن‌ها بارها اقتباس و اصلاح شد.

شخصیت انسان با بالا رفتن سن عوض می‌شود
در واقع وقتی سن ما بالا می‌رود، شخصیت ما به طور درونی با سلامتی ما پیوند می‌خورد. برای مثال، افرادی با خویشتن‌داری بالا به احتمال زیاد در زمان سالمندی سالم‌تر هستند. خصوصیات ما همیشه تغییر می‌کند و تا وقتی که به دهه ۷۰ و ۸۰ زندگی برسیم دگرگونی‌های قابل توجهی را از سر گذرانده‌ایم.

در حالیکه شخصیت ما مدام در حال تغییر است، نسبت به کسانی که دور و برمان هستند نیز تغییر می‌کند
مجتبی شکوری از پیری و راز های آن میگوید + KetabBaz – کتاب باز
جوانی سلول های بدن و افزایش طول عمر با مصرف بیشتر این ۴ ماده غذایی شگفت آور + Daily Fitness
راز طول عمر طولانی تحقیق دانشمندان ژاپنی + Bedanim TV بدانیم تی وی
اسرار طول عمر طولانی | ۱۶ راز دکتر ژاپنی برای طول عمر ۱۰۰ سال + Mardomak
۱۳ راز دکتر ژاپنی برای طول عمر ۱۰۰ سال دکتر شیگاکی هینوها که پزشک 105 ساله ژاپنی است توضیح می دهد چگونه می توان یک زندگی طولانی و سالم داشت؟ .
راز طول عمر طولانی – ۱۳ راز دکتر ژاپنی برای عمر بالای ۱۰۰ سال + DariushLife راز طول عمر دکتر ۱۰۴ ساله ژاپنی چیست؟ دکتر ژاپنی ۱۴ راز برای داشتن طول عمر طولانی را در این ویدیو با ما در میان می‌گذارید تا بدانیم چگونه بیش از ۱۰۰ سال عمر کنیم.
معرفی پیرترین انسان ها در طول تاریخ و راز عمر طولانی اون ها + این ویدیو بر اساس ثبت های دقیق و قابل اعتماد از سن افراد تهیه شده است و نفر اول معرفی شده در این فیلم بیشترین عمر ثبت شده را در جهان داراست.
راز طول عمر پیر ترین انسان جهان + Bebino YadBegir
دختر چندماهه در آغوش پدر 108 ساله tebiyan seri

++++++

راز سلامتی چیست؟ متخصصان در این باره چه می گویند؟ AvayeMana Media ما می‌توانیم با داشتن سبک زندگی سالم احتمال بروز بیماری‌ها را کاهش بدهیم و بدن و ذهنی سالم‌تر داشته باشیم.

صد ویژگی شخصیت سالم، قسمت اول : مقدمه و تعریف شخصیت …www.youtube.com › watch13:07 صد ویژگی شخصیت سالم، قسمت اول : مقدمه و تعریف شخصیت سالم و نحوه … Dr Holakouee Archive … دکتر هلاکویی – چهار ویژگی انسان خود دوست ( در 5 قسمت برای شنیدن به لینک بالا کلیک کنید )
Khandidan (خندیدن و آثار بسیار عالی آن بر زندگی محسن محمدی نیا(معین + محسن محمدی نیا معین Mohsen Mohammadinia MoeinE
تاثیرات خنده: 1- خنده با کاهش هورمون کورتیزول و افزایش هورمون میزان استرس ما را کاهش می دهد. 2- باعث افزایش طول عمر افراد به مدت حداقل 8 سال می شود و از علائم سلامت روانی است 3- خنده موجب تثبیت و پایداری روابط زوجین می گردد.
نظرات متخصصین برای رفع بدبینی + ! چشم های ضعیف رو قوی کنید+ مواد غذای برای تقویت چشم ها و بینایی! PersianPlus
کتاب صوتی حافظه ی نامحدود + www.zaki.help کتاب صوتی حافظه ی نامحدود کتاب حافظه‌ی نامحدود (The Unlimited Memory) اثر کوین هرسلی اولین بار در سال 2014 در ایالات متحده‌ی آمریکا منتشر شد. هرسلی این‌کتاب را بعد از بیست سال‌ تحقیق و اکتشاف درباره‌ی روش کارکرد ذهن و حافظه نوشت. او در کتاب حافظه‌ی نامحدود توجه خواننده را به این موضوع جلب می‌کند که هرگز نتوانسته‌ایم درست از توانایی حافظه‌مان استفاده کنیم چون هرگز کسی به ما روش درست استفاده کردن از ذهن و حافظه را آموزش نداده است.

++++++

Best 100 Natural Health Foods, Books, eBooks, Information, Products and Services
plus lots of Promotional Contents Free for all Visitors

Natural Health Foods, Raw Foods, Vegan Foods, Vegetarians Foods, Paleo and Keto Diet and TIME 100 Most Healing Foods,
Natural Foods Books, supplement, EquipmentProducts and Services and
Four Seasons Growing and Using Green Vegetables and also
Centenarians Food Info Plus

+++

راز طول عمر ۱۰ انسان بالای ۱۰۰ سال
+عکس – مشرق نیوزhttps://www.mashreghnews.ir › news

 در این مطلب یک تحقیق جالب درباره راز طول عمر از افراد پیری که بالای ۱۰۰ سال عمر کرده اند را برایتان خواهیم گفت.

++++


راز طول عمر انسان کشف شد؟

اقتصاد آنلاینhttps://www.eghtesadonline.com › 45…

  1.  تحقیق پژوهشگران کره‌ای نشان داده آنزیمی فعال در سطح سلولی، می‌تواند به تولید داروهایی برای افزایش عمر انسان کمک کند

++++
راز طول عمر ۱۰ انسان بالای ۱۰۰ سال +عکس

100
در این مطلب یک تحقیق جالب درباره راز طول عمر از افراد پیری که بالای ۱۰۰ سال عمر کرده اند را برایتان خواهیم گفت

+++++++++

1 راه عجیب برای اینكه بیش از 120 سال عمر کنید!

داشتن عمر طولانی آرزوی همیشگی انسان‌ها بوده است.با اینكه هنوز دانشمندان نتوانستند داروی جادویی برای افزایش طول عمر پیدا كنند اما انجام تحقیقات روی هزاران انسان بالای 100 سال آنها را با روش‌های شگفت‌انگیزی برای داشتن عمر طولانی آشنا كرده است

+++

5 برابر کردن طول عمر با کشف مکانیسم سلولی http://www.pana.ir/news/1007951
زنجان (پانا) – دانشمندان آزمایشگاه بیولوژیکی MDI با همکاری دانشمندان موسسه تحقیقات باک در مورد چگونگی جلوگیری از پیری در نواتو ، کالیفرنیا و دانشگاه نانجینگ در چین ، مسیرهای سلولی هم افزایی را برای افزایش طول عمر شناسایی کرده اند که باعث افزایش طول عمر پنج برابری در کرم C. elegans می شود.

به گفته یکی از دانشمندان با این روش افزایش طول عمر معادل برای انسان 500 تا 600 سال است.

+++++

+++

چگونه 100 سال عمر ‌کنیم؟ https://www.bartarinha.ir/

در مورد خودتان چه فکر می کنید؟ آیا تصور می کنید که می توانید تا صد سالگی عمر کنید؟ طبق گزارش ان بی سی، 11 علامت را عنوان می کنیم که دارندگانش عمر طولانی در پیش دارند و چه بسا صد سال یا بیشتر عمر کنند.
+++++
100 نکته برای 100 ساله شدن: چگونه یک قرن یا بیش‌تر زندگی کنیم

وضیح کتاب:کتاب حاضر به زعم نگارنده، اولین راهنمای کامل و جامع برای گام برداشتن به سوی صد ‌ساله شدن است. نویسنده با ارائة

100 نکته برای 100 ساله شدن: چگونه یک قرن یا بیش‌تر زندگی کنیم

آخرین یافته‌ها و دستاوردهای علمی در زمینة تغذیه، ورزش، وراثت، ایمنی، محیط زیست، مراقبت‌های پزشکی، بدن سالم و فکر سالم مخاطبان را در دست‌یابی به عمر طولانی و مفید یاری می‌دهد. برای نمونه در کتاب حاضر، ماجرای زن و مرد 103 و 102 ساله‌ای آمده است که نشان می‌دهند می‌توان با بیماری سرطان جنگید و با قوت و قدرت به زندگی ادامه داد

ادامه دهید در سایت https://www.gisoom.com/book

جشن عدد ۱۰۰ [ایده های جذاب برگزاری جشن 100 + کاردستی] - تشریفینو

کامیابی به صد سالگی (برایان تریسی) – مدیریت مالی
💯مجله دانستنیها💯 (@fact_reality1): . 🤔🤔 follow👉@fact_reality1  instagram vídeos e fotos Baixar - ImgInn.com
خواهران دوقلو صد سالگیشان را جشن گرفتند
خواهران دوقلو صد سالگیشان را جشن گرفتند
خواهران دوقلو، ایرنه کرامپ و فیلیس جونز، تولد صدسالگی خود را جشن گرفتند. این دو خواهر با اختلاف ۲۵ دقیقه در بیست نوامبر ۱۹۱۶ به دنیا آمدند.

++++++

انسان چقدر می‌تواند عمر کند؟ https://kayhan.london
امروزه انسان‌ها در تمام دنیا عمر طولانی‌تری دارند. در حالی که پیشرفت‌ها و عقب‌گردهای آشکاری در جهان امروز وجود دارد، اما امید به زندگی بطور پیوسته در طول سال‌های متمادی افزایش یافته است. تمایل انسان به زندگی در دو قرن گذشته دو برابر افزایش داشته است.
مطالعات اخیر نشان می‌دهد که اتفاقات جالب دیگری در کشورهای دیگر، بخصوص کشورهای توسعه نیافته رخ می‌دهد. این یافته‌ها نشان می‌دهد که اگر تکنولوژی سلامت و مراقبت از سالخوردگان پیشرفت کند و دسترسی به آن برای همه امکانپذیر باشد، ممکن است انسان‌ها بیش از همیشه عمر کنند و این یک انقلاب برای افزایش طول عمر انسان خواهد بود.

++++++

برای صدسالگی کتاب‌فروشی شکسپیر و شرکا

شکسپیر و شرکا؛ ‘مشهورترین’ کتاب‌فروشی جهان در پاریس

کتابفروشی شکسپیر و شرکا

شکسپیر و شرکا
همینگوی و سیلویا بیچ (سومین زن از چپ) بیرون کتابفروشی در سال ۱۹۲۶

کتابفروشی شکسپیر و شرکا در پاریس صد ساله شد. شکسپیر و شرکا نه یک کتاب‌فروشی معمولی که یکی از جاذبه‌های گردشگری مهم پاریس است.

پاریس
کتاب‌فروشی افسانه‌ای شکسپیر و شرکا و بنیان‌گذارش سیلویا بیچ در اوایل سده پیش، کاشفان و حامیان مهم‌ترین نویسندگان مدرن در تاریخ ادبیات بودند. او کتا‌ب‌فروشی‌اش را حدود صد سال پیش در پاریس گشود.

کتاب‌فروشی افسانه‌ای شکسپیر و شرکا و بنیان‌گذارش سیلویا بیچ در اوایل سده پیش، کاشفان و حامیان مهم‌ترین نویسندگان مدرن در تاریخ ادبیات بودند. او کتا‌ب‌فروشی‌اش را حدود صد سال پیش در پاریس گشود.

+++++

امید به زندگی از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

امید به زندگی یا متوسط طول عمر یک شاخص آماری است که نشان می‌دهد اعضای یک جامعه به طور میانگین چقدر عمر می‌کنند، یا به عبارت دیگر، انتظار می‌رود چقدر عمر کنند.

متوسط طول عمر يا life expectancy به صورت عبارت “امید به زندگی” ترجمه شده و میان عوام و حتی کارشناسان جاافتاده است. هرچه سطح بهداشت و درمان در جامعه‌ای افزایش یابد، متوسط طول عمر افزایش خواهد یافت. از این رو، این شاخص یکی از شاخص‌های سنجش پیشرفت و یا عقب‌ماندگی کشورهاست. متوسط طول عمر زنان در همه جوامع چند سال (در کل جهان چهار و نیم سال) بیشتر از مردان است.[۱]

++++

طول عمر -https://abadgar-q.com/wiki/Longevity

طول عمر بیش از معمول ، به ویژه انسان
کلمه “طول عمر ” گاهی به عنوان مترادف “استفاده می شود امید به زندگی “در جمعیت شناسی . با این حال ، اصطلاح طول عمر گاهی اوقات فقط به معنای اعضای طولانی مدت یک جمعیت است ، در حالی که امید به زندگی همیشه از نظر آماری به عنوان میانگین تعداد سالهای باقی مانده در یک سن مشخص تعریف می شود. به عنوان مثال ، امید به زندگی یک جمعیت در بدو تولد برابر است با میانگین سن مرگ در تمام افراد متولد یک سال (در مورد گروه های ). طول عمر بهتر است به عنوان اصطلاحی برای مخاطبان عمومی به معنای “طول عمر معمولی” باشد و در صورت لزوم تعاریف آماری خاص باید روشن شود.

مقایسه امید به زندگی زن و مرد در هنگام تولد برای کشورها و سرزمین ها همانطور که در تعریف شده است 2011 CIA Factbook ، با حباب های انتخاب شده با برچسب. خط نقطه سبز با امید به زندگی برابر زن و مرد مطابقت دارد. حجم سه بعدی حبابها به طور خطی با جمعیت آنها متناسب است. (در پرونده SVG ، بر روی یک حباب بروید تا آن را برجسته کرده و داده های آن را نشان Wikipedia site:abadgar-q.com

تأملات در مورد طول عمر معمولاً فراتر از تصدیق اختصار زندگی انسان است و شامل تفکر در مورد روشهای افزایش عمر است. طول عمر نه تنها برای جامعه علمی بلکه برای نویسندگان رمان سفر ، داستان علمی تخیلی و اتوپیای موضوعی بوده است.

به دلیل آمارهای نادرست یا ناقص تولد ، در تأیید طولانی ترین طول عمر انسان با استانداردهای تأیید مدرن ، مشکلات زیادی وجود دارد. ادبیات داستانی ، افسانه ها و فرهنگ های عامیانه طول عمر در گذشته یا آینده را بسیار طولانی تر از موارد تأیید شده توسط استانداردهای مدرن ارائه داده و ادعا می کنند ، و روایت های ماندگاری و تأیید نشده <1>ادعاهای مربوط به طول عمر در حال حاضر ….ادامه مطلب در طول عمر -https://abadgar-q.com/wiki/Longevity

+++++

افراد صدساله از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

فرد صدساله به کسی گفته می‌شود که ۱۰۰ سال خورشیدی یا بیشتر عمر کند. در ادبیات فارسی از واژهٔ «مُعَمّر» نیز برای کسی که دارای عمر طولانی است استفاده می‌شود اما ظاهراً مرزی برای آن معین نشده‌است.

محتویات

در جهان

در سپتامبر سال ۲۰۱۰ میلادی ایالات متحده با رقمی در حدود ۵۳ هزار نفر بیشترین تعداد انسانهای صدساله را در دنیا داشته‌است. ۸۲/۸ درصد صدسالگان آمریکایی زن هستند. پس از آمریکا کشور ژاپن با حدود ۵۱ هزار نفر در رتبهٔ دوم از این حیث قرار می‌گیرد.

در بسیاری از کشورها افراد پس از رسیدن به صدسالگی هدیه دریافت می‌کنند یا به آن‌ها تبریک گفته می‌شود. در ایالات متحده به‌طور سنتی صدسالگان از رئیس‌جمهور نامهٔ تبریک دریافت می‌کنند. در انگلستان و کشورهای مشترک‌المنافع در یکصدمین زادروز فرد، ملکه پیامی برای وی ارسال می‌دارد و از سن ۱۰۵ سالگی به بعد این امر در هر زادروز اتفاق می‌افتد. صدسالگان ایرلندی نامه‌ای به همراه ۲۵۴۰ یورو به عنوان «جایزهٔ صدسالگی» از رئیس‌جمهور دریافت می‌کنند. برای صدسالگان ژاپنی یک کاپ نقره همراه با یک گواهینامه از طرف نخست‌وزیر ارسال می‌گردد. همین‌طور صدسالگان در سوئد پیام تبریکی (پیشتر به صورت تلگرام) از سوی پادشاه و ملکه و در ایتالیا نامه‌ای از رئیس‌جمهور دریافت می‌کنند.

ژان لوییز کالمان، اهل فرانسه، دارای طولانی‌ترین عمر تأیید شده در تاریخ می‌باشد. وی به هنگام مرگ در سال ۱۳۷۶، ۱۲۲ سال و ۱۶۴ روز داشت.

جیروئمون کیمورا اهل ژاپن نیز با بیش از ۱۱۶ سال طولانی‌ترین عمر را در میان مردان در طول تاریخ دارا بوده‌است.

در حال حاضر مسن‌ترین فرد زنده جهان، خانم کانه تاناکا (Kane Tanaka) (متولد ۲ ژانویه ۱۹۰۳) از ژاپن با بیش از ١١٨ سال سن می‌باشد. 

صدساله‌های سرشناس ایرانی

از میان افراد سرشناس ایرانی افراد زیر، عُمر یکصد سال یا بیشتر از یکصد سال داشته یا دارند. رکورددار این فهرست ابوالحسن اقبال آذر با بیش از ۱۰۷ سال سن است.

فهرست الف شامل مشاهیر زنده است، که به ترتیب طول عمر مرتب شده‌اند و فهرست ب شامل افراد درگذشته که ترتیب الفبایی دارند.


الف) افراد زنده (به‌ترتیب سنّ):


ب) افراد درگذشته (به‌ترتیب الفبایی):

+ ادامه مطلب https://fa.wikipedia.org/wiki

++++

ابرصدساله از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

اَبَرصدساله فردی است که تا ۱۱۰ سالگی یا بیشتر از آن زندگی کرده‌است. از هر ۱٬۰۰۰ صدساله یک نفر به این سن می‌رسد. نتیجهٔ پژوهش اندرسون و همکاران نشان داده‌است که افراد ابرصدساله معمولاً در تمام طول زندگی به هیچ‌یک از بیماری‌های مرتبط با کهولت سن دچار نمی‌شوند مگر مدت کوتاهی پیش از بیشینهٔ طول عمر انسان (۱۲۵ سال).

محتویات

آمارها

تخمین زده می‌شود که حدود ۳۰۰ تا ۴۵۰ ابرصدسالهٔ زنده در جهان وجود داشته باشد. هرچند که حدود ۱۰۰ مورد تأیید شده وجود دارد. یک پژوهش که در سال ۲۰۱۰ میلادی انجام شده بود نشان داد که کشورهای ایالات متحده آمریکا، ژاپن، بریتانیا، فرانسه، و ایتالیا دارای بیشترین شمار ابرصدساله‌های شناخته‌شده (زنده یا مرده) هستند.

نخستین ابرصدسالهٔ شناخته‌شده در تاریخ بشر در اواخر سدهٔ ۱۹ میلادی درگذشت. در دههٔ ۱۹۸۰ میلادی بود که نخستین موردِ تأییدشده، ۱۱۵ سال را رد کرد. تاکنون بیش از ۱۵۰۰ ابرصدساله در تاریخ ثبت شده‌است.

بیماری‌ها

پژوهش بر روی بیماری ابرصدساله‌ها نشان داده‌است که آن‌ها تا پیش از زمان ابتلا به خستگی مدارا با عضو که توانایی بازگرداندن کارایی عضو به هم‌ایستایی است، به بیماری‌های مرتبط با سن مبتلا نمی‌شوند (چند نمونه از این بیماری‌ها عبارتند از: سکته مغزی، بیماری قلبی-عروقی، زوال عقل، سرطان، پارکینسون، و دیابت). حدود ۱۰٪ از ابرصدساله‌ها تا ۳ ماه پایان زندگی‌شان به بیماری‌های مرتبط با سن مبتلا نمی‌شوند. این میزان برای افراد شبهه ابرصدساله (۱۰۵ تا ۱۰۹ ساله) تنها ۴٪ است و برای افراد صدساله ۳٪.

پژوهشگران ممکن است با اندازه‌گیری سن زیست‌شناسی بافت‌های گوناگون ابرصدساله‌ها بتوانند بافت‌هایی را شناسایی کنند که از تأثیرهای سن در امان مانده‌اند. برپایهٔ مطالعه‌ای بر روی ۳۰ عضو متفاوت بدن از یک ابرصدسالهٔ زن ۱۱۲ساله مخچه از تأثیرهای سن در

امان مانده‌است و ۱۵ سال جوان‌تر از مورد مشابه در یک فرد صدساله بوده‌است.
++++

Ronaldo crushes Messi in headers & overall - STATS
There is a God and calls Lionel Messi: 100 goals in Champions League

++++++

+++++

++++

وجه : اکثر مطالب مخصوصاً بخش بهداشت و سلامت این سایت از منابع خارجی تهیه شده و تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارد . از اینرو توصیه تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به متخصص مربوطه یا پزشک جهت تشخیص و درمان دانست . توصیه جدی و واقعی این است که کاربران برای تشخیص، تسکین و درمان مشکلات حوزه پزشکی و سلامتی ابتدا با پزشک مشورت کنند و در صورت تایید پزشک، از موارد ذکر شده در مقالات استفاده کنند. در غیر این صورت تمامی مسئولیت‌ها برعهده شخص کاربر خواهد بود. درنهایت شرکت پاک گلشن و وب‌سایت http://www.best100plus.net و کلیه سایت های این شرکت مسئولیت هرگونه استفاده از مطالب موجود در این وب سایت یا هر اقدامی که با تکیه بر مطالب این سایت صورت گرفته شده است را از خود سلب می‌کند. اطلاعات بیشتر

+++++

Translate »